vrijdag 30 maart 2012

In, op, naast, achter, aan & onder...

                              ...het kastje!

1

Op dit moment ontbreekt het wat aan inspiratie en is er weinig vernieuwing. Wel heb ik foto`s kunnen maken van dit kleine kastje op het dressoir die toch deels vernieuwend zijn.

13

Op de kast ligt een prachtige doos, die bedoelt was voor in de badkamer maar de doos viel wat te groot uit vandaar deze plek:-) Op de doos stapels met stoffen met daarboven een kunstroos.

51176

Aan de knop van het kastje ook een roos maar dit is een gedroogde roos. Naast de roos een hanger van karton met een vintage afbeelding.

2

4

3

Via mail krijg ik nog steeds veel vragen over de stof achter deze kast. Velen denken dat het behang is maar het is dus stof. Helaas weet ik de naam van de stof niet meer, weet alleen dat het een Duits merk is.

9

8

12

het kleine kastje op het dressoir is een kastje wat niet bij het dressoir hoort. Ik heb dit kastje in dezelfde kleur geschilderd als het dressoir zodat het één kast lijkt. Zit er wel aan te denken om deze kast te veranderen van kleur. Als het zover is dan kom ik hier zeker op terug...

14 

Fijn weekend!

liefs...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails