vrijdag 13 april 2012

Achter het scherm...

 

 

14

Een kaartje schrijven, zo maar even iets noteren of een adres zoeken, dat doe ik nu hier. Na vele mailtjes van jullie met de vraag waar mijn schrijfhoekje is gebleven...is hier het resultaat!

13

12

10

Een van deze luiken (ik heb hier twee van) dient nu als kamerscherm die het zitgedeelte en het schrijfhoekje van elkaar scheidt.. Aan deze kant van het scherm heb ik een ketting met klemmetjes (Xenos) opgehangen met verschillende frutsels.

81597 

Kaartjes, een rozenkransje, een klokje, roosjes een stoffen popje, een haarspeldje, ach..... zomaar wat dingen die ik leuk vind.

2

3

1

Afgelopen weekend hebben we de zolder -voor de zoveelste keer- weer eens opgeruimd en dan kom je vaak dingen tegen die zonde zijn op zolder. Zo ook dit stoffen engeltje, is toch veel te leuk voor zomaar op zolder?

6

5

4 

Hoe het zitgedeelte nu is en waar het andere luik staat laat ik jullie graag een volgende keer zien. Tot gauw!

Fijn weekend!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails