dinsdag 24 april 2012

Bloemenpastel...

 

a8

Dat had ik natuurlijk kunnen weten....na mijn vorige post te tikken -bloemen op een bord- kreeg ik via mijn mail een paar vragen of ik daar misschien foto`s van wil laten zien. Nu heb ik ze niet gefotografeerd op het bord want dan komen de bloemen niet mooi op de foto. Op het bord staat ze wat dichter op elkaar en dat staat wel leuk maar op een foto komt het wat druk over. Speciaal voor jullie heb ik er deze foto`s van gemaakt.

a9

a3

a10

Op de achtergrond een chrysant in een prachtige bleek roze kleur met hele zachtgele toppen, mooi passend bij deze anjer...

a2 a1

a5

In het kleinste vaasje enkel een ranonkel. Deze is wat hardroze met een prachtig zwart hart. Het steekt mooi af bij de zachte kleuren van de andere bloemen.

a6

a4

a7 

Mijn favoriete bloem -de roos- mag zeker niet ontbreken in dit bloemenpastel. Zo heb ik gekozen voor een hele bleke roze roos en een roos die wat kleiner en meer roze is.

 

a11 

De flesjes zijn oud en nieuw.  Een paar hiervan zijn echte oude Engelse flessen. Als het geen lente is buiten, tja.....dan de lente maar binnen halen hè:-)

Jeanette....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails