zaterdag 7 april 2012

Persoonlijke zit...

 

blog 1

Wie mijn blog een beetje volgt en alert is ziet dat hier iets verandert is. Dit was altijd mijn schrijfhoekje maar het tafeltje staat er niet meer. De kamer heeft een kleine metamorfose ondergaan en het schrijftafeltje heeft een ander plek gekregen.

blog 2

blog 3

blog 4

blog 5 

Aan de achterkant van de servieskast hebben we een houten paneel bespannen met stof. Tussen de stof en het paneel zit een vulling van fiberfill, dit omdat ik dan makkelijk dingen op de stof kan spelden. Nu hangen er houten hangers met de ariadne At home`s waar ik in sta. Naast deze stoel die wij zelf hebben opgeknapt staat een wijnfles met een magnoliatak met een beetje roze ecoline (wel verdund met water)

blog 6

Waar het tafeltje nu staat en hoe de rest van de kamer is geworden laat ik graag een volgende keer zien.

Fijne paasdagen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails