maandag 18 juni 2012

Under construction...

 

blog 10

De reclame van Zalando.....dat wauwwwwww!!!!!!!!!!!!!!! yeahhhhhh.....gevoel als er een pakketje wordt geleverd. Dat gevoel wil ik heel graag maar dan als ik de deur van mijn kamer open doe...

blog 7

blog 2

blog 8  

Komende winter is het idee om een kamer, die nu dient als van alles en nog wat kamertje, om te turnen naar een zo`n heerlijke lady room. Een kamer helemaal voor mij alleen met allemaal mooie spulletjes. Aan de ene kant ruimte voor mijn kleren en schoenen, een soort walk in closet en aan de andere kant een klein ateliertje.

blog 6blog 9blog 3blog 1 

Maar......omdat het weer steeds nog aan de koude kant is en de buitenklussen om dit moment ook niet aantrekken hebben we besloten om bezig te gaan met deze kamer.

blog 5

Het toile de jouy behang maakt plaats voor oud behang met rozen. Van stijgerbuizen en planken wordt een kast-wand gemaakt voor kleding, schoenen, sjaals, riemen enz....

blog 4

Van houten kubussen worden vakken gemaakt om mijn atelier spulletjes op te bergen. Een oude houten retro tafel wordt verassend opgeknapt en zo zijn er nog een paar dingen die ik al in mijn hoofd heb maar allemaal nog uitgevoerd moet worden. Wij zijn dus wel even bezig de komende weken. Hier hebben jullie een beetje een indruk van hoe het gaat worden aan één kant.

blog 11

Nog even voor de duidelijkheid. Lucas heeft de kast eerst op maat gemaakt en daarna wordt deze weer verwijderd om vervolgens deze wand te verven. Dan komt de kast niet op verassende plekken met meer gaten dan nodig tegen de wand"-)

Hou jullie op hoogte!!

Jeanette...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails