donderdag 28 juni 2012

Update–lady-room…

 

blog 17

Tegen deze wand mijn mini ateliertje. De houten kubussen komen van Xenos en heb ik in verschillende kleuren geverfd. Elke kleur is een kleur die in ons huis terug komt. Een kubus in new white, één in stone White (grijs/groen) en één in reverie (oudroze) alles van F&B en een blauwe kubus met klakverf van Cartecollori (lavendel) Al deze kleuren komen ook weer terug in het rozen behang.

blog 18

Op deze foto is goed te zien hoe de roos van de muur over de tafel loopt. Het voorste gedeelte tot de lijn dat is het blad van de tafel en de achterkant dat is de wand.

blog 20blog 21blog 22blog 23

In de vakken zitten o.a.verfspullen, pastelkrijt en knopen.

blog 19

Op tafel een schattig huisje van karton. In de vakken heb ik al mijn naaigaren en toebehoren en op de vakjes de buttons van Sari die ik inmiddels heb verzameld voor mijn armband(en)

blog 27

blog 28

Dit oude bureaulampje vond ik op MP precies in die mooie grijsgroene kleur. Wel een oud lampje maar natuurlijk met een moderne lamp, de spaarlamp! Voor de pennen en potloden scharen etc heb ik een glas gepakt en daar een mandarijnen netje om heen gedaan. In het doosje zitten punaises.

blog 25

Ik kreeg veel vragen over dat originele zelfkant wat dat was en hoe dat zat. Op de bovenste foto (boven de rollen behang) zie je goed hoe het zelfkant tegen elkaar is geplakt. De streep met de tekst aan beide kant hoort op elkaar en dat knip je dan vervolgens weg zodat het patroon tegen elkaar valt, pffff…ik hoor het me uitleggen, is het duidelijk???

blog 24

In deze glazenfles zitten rollen behang, leuk om af en toe mee te knutselen al vind ik dat soms ook wel zonde hoor. Om de fles een oud boordje met een fijne penseel.

blog 16

De wand met kleding en schoenen is inmiddels ook klaar maar dat de volgende keer….

Fijn weekend!!

Jeanette…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails