donderdag 6 september 2012

R….in de maand!

 

blog 1

Het is alweer september…..wat gaat de tijd toch snel. De vakantie zit er al een paar weken op en ook op het werk zit het ritme er weer in. Met de R weer in de maand begint het in huis weer te kriebelen om het gezellig te maken voor de donkere avonden die weer komen gaan.

blog 5

blog 8

blog 3

Ik vind de kleuren voor het nieuwe seizoen prachtig! En dan heb ik het over de kleuren in het modebeeld. Heerlijk al die specerij kleuren. Zo heb ik bordeaux rood toegevoegd aan mijn kleurenpalletje in huis. Prachtig bij oudroze, lila, groen en aubergine. Al deze kleuren komen terug in een oud behangetje wat nog op zolder lag.

blog 7

Een achterkant van een lijst heb ik bespannen met behang. De kleuren van de rozen op het behang zijn wat oud roze, groen en een beetje petrol blauw. Deze kleuren komen weer terug in de glaasjes en het parasolletje.

blog 4

blog 6

Met nog wat rozen uit de tuin is het eerste hoekje af. En zo komt langzaam aan………. het najaaR weer in huis!

blog 11

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails