zondag 21 oktober 2012

little things…

 

6

Het deurtje gaat open…….en jullie mogen even spieken! Soms een verzameling van doosjes, soms  lint en garen, soms  servies en soms een verzameling van mooie afbeeldingen en dat is het nu!

11

Doosjes, daar ben ik gek op. Het liefst oude doosjes, de ene keer is het de kleur de andere keer weer de afbeelding die het besluit doet om het doosje aan te schaffen. Hebben jullie nog oude doosjes liggen waar niets mee gedaan wordt, misschien kan ik er wat mee? Het doosje op de bovenste foto met de afbeelding komt uit België -zaten Belgische bonbons in-. Het doosje tegen de want komt bij ons uit de winkel en hier zit een notieboekje in.

8

9

Ook op dit doosje (van hout) een mooie afbeelding van een vrouw. In het doosje rollen lint met een ornamentje van Jeane D`arc

7

Hier kan ik zo van genieten. Zet zo een doosje neer met een oud zakhorloge. Kijk ik even later op de afbeelding, lijkt het net of kijkt ze écht op haar horloge… leuk vind ik dat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails