donderdag 18 oktober 2012

….zo leuk!

 

blog 9

Dat oud-roze mijn lievelings kleur  is hoef ik jullie vast niet te vertellen. Van kinds af aan is roze al favoriet…… het is gewoon een kleur die heel erg bij mij past. Dan snappen jullie vast dat ik super blij ben met al die poedertinten die we op moment veel zien.

blog 13

blog 14

blog 15

Dit zijn twee jurken van Rosemunde die ik heel graag draag. Het zijn twee jurken die leuk over elkaar te dragen zijn. Het kanten jurkje schijnt door dus het onderjurkje is er helemaal perfect onder. Een prachtig vest in oude tinten, oud groen, aubergine en oud roze draag ik erover (niet afgebeeld op foto)  Deze jurkjes hebben wij bij Elinga woman jeans te koop. Niet bij ons maar van de H&M vond ik een gezellig bontje in de juiste roze kleur…zo leuk!

blog 12

blog 10

blog 11

Als ik deze jurken niet draag hangen ze ook niet in mijn –walk in closet-  maar gewoon in de woonkamer met een paar oude leren spitzen. Zo leuk!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails