zondag 23 december 2012

Kerstboom in pastel…

 

1

Hier staat de boom dit jaar…..met zoals elk jaar het treintje van Lucas onder de boom. In de boom pastel kleurige ballen en pegels in roze en groen. Op elke tak watten sneeuw met poedersneeuw en door de boom gedraaid wol en stukjes parel.

2

Als piek heb ik altijd deze ster. Deze is van ijzerdraad en ik heb twee tegen elkaar gezet. Deze is gespoten in een lila/roze  (spuitbussen van Trend). In elke hoek van de ster een lampje zodat de ster mooi verlicht is.

3

6

4

5

Deze kerst schelp(en) heb ik zelf gemaakt. Een plaatje op kalkpapier geprint en dit uitgescheurd en met transparante lijm op de schelp geplakt. Met de boor een gaatje in de schelp geboord zodat er mooi lint door kan.

46

Hier nog een foto van de zijkamer. Ik heb namelijk een paar Zweedse kandelaren die ik zo leuk vind. Ze zijn van hout en allemaal verschillend en helemaal in –mijn kleurtjes-!

47

48

Wish you a merry merry X-mas!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails