zaterdag 12 januari 2013

In een koffertje van leer…

 

blog 9

Echt zo`n heerlijk vrouwending….dit leren koffertje met inhoud.  Door een vrouw gegeven voor mijn verjaardag die weet wat ik mooi vindt! Het is al oud en heeft al redelijk wat gebruikssporen en daardoor ook zo bijzonder mooi.

blog 1

blog 3

blog 5

Het is denk ik een antieke versie van een visagie koffer. Als je de koffer open doet dan zit er tegen de achterkant een spiegel. Voor de spiegel ligt een roze deksel (waar hier de ronde potjes op staan) en daaronder zit ruimte voor kwasten, penselen en potloden.

blog 11

Hier vooraan zie je drie flesjes staan, hier horen de kleine roze dopjes op en dit ligt samen met de twee potjes liggend in het koffertje. In de flesjes kan foundation of losse poeder gezeten hebben….Nu vind ik het zonde om mijn make-up spulletjes erin te doen en te bewaren in een tas. Zo heb ik de flesjes gebruikt als vaasjes voor mooie enkele bloemen. Zo mooi in deze tijd zijn de tere Anemonen.

blog 6

blog 8

blog 7

Nu geen make-up penselen maar een paar verfpenselen. Op de spiegel een dwarrelende vlinder en een klein glazen houdertje met een kaarsje maakt het sfeertje compleet.

blog 10

blog 12

Toch wel nieuwsgierig van wie dit vroeger geweest is? Het kan ook zijn gebruikt door iemand die veel opgetreden heeft, misschien wel van een bekende ster! Haha…en ze droomt nog even verder…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails