donderdag 31 oktober 2013

Van bloemen op doek tot takken aan luik…

 

1

En zo zitten wij, kan beter zeggen…..liggen wij er bij! Op dit moment van deze post tikken zit ik in de hoek van deze bank met de voetje naar voor. Nu ben ik niet zo`n lezer maar toch zijn er wel eens van die momenten dat je een leeslamp nodig bent. Op het ronde tafeltje staat er één.

7

5

6

Laatst bij een kringloop kocht ik een schilderij. Een prachtig doek met bloemen in pastelkleuren, helemaal gaaf en voor een prikkie. Leuk toch altijd die onverwachte aankopen. Aan het luik een bos takken samen gebonden met touw en een fluor veter.

8

4

9

Meestal bewaar ik kransen en als ik ze weer gebruik dan voeg ik iets toe of haal ik er wat uit, zo ook deze kransen. In deze bundel met takken zaten ook takken eucalyptus, daar zijn een paar van verwijderd. Toegevoegd zijn een stuk touw en een roze fluor veter.

3

10

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails