zondag 23 maart 2014

Rozen van papier…

 

1

Het is misschien wat stil op mijn blog maar stil zitten doe ik niet. De twee ronde tafels heb ik versierd met behang. Een tafel was groen, zie nog de poten en een tafel was roze –zie nog poten- met een aubergine blad. De bedoeling was om ze een ander kleurtje te geven maar tijdens het verven kwam ik op het idee om er behang op te plakken.

5

De kwast aan kant en de zolder op om te kijken wat er nog aan behang lag. Van dit rozenbehang had ik nog een mooi stuk waar ik zeker nog wel twee tafels mee bekleden kon. En zo…is er een behangetje op gekomen. De randen van de tafels heb ik crème geverfd zodat het net lijkt of het behang doorloopt. Dat is dus niet zo. Het behang is zo uitgeknipt dat het precies op de tafel past.

3

4

Over het behang heb ik een blanke matte vernis gebracht, zodat de tafels ook gebruikt kunnen worden. Met een paar pastel kleurige vaasjes met verse bloemen is het voorjaar op tafel!

2

In verband met de vele spam berichten die op mijn posten binnen komen heb ik besloten om de reacties te verbergen. U kunt vanaf nu gen reacties meer plaatsen op mijn posten. Heeft u vragen of wilt u gewoon iets met mij delen mail me gerust, ik kijk ernaar uit!

Ik wens iedereen een hele fijne creatieve nieuwe week!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails